Nyt on ollut taas hyviä ilmoja ja olen pyörräillyt aika pitkiä lenkkejä vapaa päivinä.

Pöyöräily lenkin jälkeen minulle aina maistuu raikas salaatti ja ajattelin sen tehdä tälläkertaa mozzarellasta, tuoretta basilikaa minulla ei ollut, mutta ei se haitannut hyvää se ilmankin oli. Pidän erityisen paljon kirsikkatomaateista, nam! Joskus olen niitä itsekkin kasvatellut, mutta sato jäi hiukan niukaksi silloin ja uudelleen en ole yrittänyt. Kaikkea muutakin on ollut mielessä, että voisi kasvattaa, mutta eipä ole hyvää paikkaa niille mitä mielessäkin on ollut.

Yrtit minulla ei oikein ole lähtenyt kasvamaan mitä on muutamassa purkissa. Ainoa mikä on kasvanut on ruohosipuli ja sitä sitten olen monesti laittanut mm. sämpylä taikinan joukkoon, tulee hyviä. 

1606615.jpg

 

LÄMMINTÄ MUKAVAA VIIKKOA KAIKILLE JA LOMALAISILLE HYVÄÄ LOMAA!