Olen ajatellut kesällä tehdä taas perinteiseen tapaan pieniä reissuja täällä kotimaassa ja on se ulkomaan matkakin mielessä pyörinyt. Italiaa ajattelin, Italiassa on monta mielenkinntoista kohdetta. Esim. kaupunki loma Roomassa tai Sisilia kiehtoo minua. Italiassa olen ennen käynyt, mutta siitä jo aikaa paljon, silloin olin Pesarossa ja Käytiin siellä Venetsiassakin. Hieno loma se kyllä oli ystävän kanssa.

Nyt ajattelin mennä Äidin kanssa. Viime vuonna oltiin Saksassa pari viikkoa, siellä meillä sukulaisia ja siellä kastettiin Eeva, jonka kummi olen .Kaste pidettiin katolilaisessa kirkossa, en ole ennen nähnyt katolilaista kastetta ja se oli mielenkiintoinen kyllä ja kaunis. Saksassa lapset kastetaan paljon myöhemmin  kuin täällä. Eeva oli jo silloin 7kk.

Mitä muuta sitten kesällä. Tietysti mökkeily, sulkkiksen pelailua, ulkoilua ja uintia. Ja kukkien hoitoa, unohtamatta :)

Tänään  selasin muutaman vuoden takaista Sisustus kirjaa. Se on ajaton, sieltä siis löytyy tähänkin päivään hyviä sisustus vinkkejä. Ja erityisesti romanttiseen sävyyn, mistä erityisesti pidän :)

 

1474492.jpg